Prodaj i kupuj na BeeBoo.rs!

Jer smo tu da ti ulepšamo i olakšamo roditeljstvo

Imamo 10 razloga da se registruješ:

REGISTRUJ SE BESPLATNO

Vodič za ulistavanje

Kako kupiti i prodati na beeboo.rs?

Imate mnoštvo dečijih stvari koje Vam više nisu potrebne i želeli biste da rasteretite police, ormare i ostavu? Možete oglasiti sve što imate na našem sajtu i pomoći novim roditeljima da pronađu sve što će im zatrebati kada stigne beba kao i sve što njihovi mališani žele. Proces registracije i postavljanje predmeta na sajt je neverovatno lak, a mi smo se potrudili da Vam sve pojednostavimo i približimo:
REGISTRACIJA
Korisnički nalog možeš kreirati klikom na ikonicu , koja te vodi na stranicu za registraciju. Potrebno je da uneseš svoje lične podatke u obavezna polja. 

Putem korisničkog naloga moći ćeš da prodaješ i kupuješ proizvode na BeeBoo platformi. 

Polje “Tekući račun” nije obavezno, ali ga je potrebno popuniti ukoliko dođe do prodaja tvojih proizvoda kako bi ti novac bio uplaćen nakon prodaje. 

Tvoja šifra koju odabereš mora sadržati neke od sledećih karakteristika: veliko slovo, broj ili specijalni karakter ( “.” “,” “!” “?” “ _” ).  

Na platformi BeeBoo možeš prodavati/kupovati u svojstvu fizičkog ili pravnog lica. Ukoliko se baviš prodajom stvari za bebe, decu i trudnice i imaš registrovanu firmu kontaktiraj nas na office@beeboo.rs kako bismo ti dali sve informacije u vezi sa registracijom u svojstvu pravnog lica. Ukoliko samo jednostavno želiš da prodaš stvari koje su tvoja deca prerasla nastavi da čitaš ovaj tekst.

Podaci koji su potrebni za registraciju se traže kako bismo sa sigurnošću utvrdili ko su korisnici naše platforme i učinili proces kupovine i prodaje bezbednim. Poslujemo po najvišim bezbednosnim standardima, tako da su tvoji podaci sigurni. Ukoliko te detaljnije zanima naša politika privatnosti, politika kolačića i uslovi korišćenja, možeš ih naći na linkovima u zaglavlju na dnu sajta. 

Kada si unela sve potrebne podatke, odgovorila na pitanje “Kako ste čuli za nas?i označila polje da se slažeš sa uslovima korišćenja, registruj se jednostavnim klikom. Nakon obrade tvog zahteva za registraciju moći ćeš da pristupiš svom nalogu i spremna si za sedeći korak.
PODEŠAVANJE NALOGA
Nakon što si se registrovala, klikom na svoj profil dolaziš do menija gde možeš nastaviti sa podešavanjem naloga i unošenjem detalja o virtuelnoj prodavnici. 

Na početnoj strani možeš videti svoj korisnički profil, preuzeti BeeBoo poklon i videte svoje najnovije proizvode koje si oglasila za prodaju na BeeBoo.rs.

Klikom na karticu „Podešavanja prodavnice“ otvoriće se stranica na kojoj možeš dodati opis prodavnice, logo, banere kao i razne druge detalje prikaza prodavnice. Savetujemo ti da posvetiš što više pažnje podešavanju prodavnice, kako bi informisala i pridobila poverenje kupaca. Ovde možeš do najsitnijih detalja odlučiti kako ćeš predstaviti svoju prodavnicu budućim kupcima. 

U odeljku „Podešavanje naloga“ se nalaze tvoji kontakt podaci koje možeš izmeniti ili urediti po potrebi. Tvoje kontakt podatke vide samo administratori sajta. Kupci nemaju uvid u tvoje podatke sve dok ne dođe do prodaje nekog od tvojih proizvoda. U tom slučaju kupac će dobiti tvoju mejl adresu, broj telefona, ime i prezime. Ispod ličnih podataka u delu „Dodatne informacije“ možeš uneti broj svog tekućeg računa ukoliko to niste učinila pri samoj registraciji. 

Klikom na „Proizvodi“  možeš videti stvari koje si objavila za prodaju. Na ovaj način možeš najlakše upravljati oglasima, izmeniti željeni artikal, promeniti količinu koju imaš na raspolaganju za prodaju, obrisati artikal i sl. 

U delu „Prodati proizvodi“ možeš videti prethodne narudžbine, tj. artikle koji su u statusu prodaje. Klikom na narudžbinu možeš promeniti njen status: „Potvrdi porudžbinu“ ukoliko želiš da prodaš artikal za koji ti je stigao upit,  „Odustani od porudžbine“  ukoliko želiš da otkažeš prodaju, „Pošiljka je poslata“ ukoliko si poslala artikal. Ukoliko dođe do prodaje tvojih proizvoda na BeeBoo stanje artikla će se automatski promeniti. Ukoliko prodaš artikle na drugom mestu ili odustaneš od prodaje istih najlepše te molimo da oglas obrišeš sa BeeBoo platforme ili javiš nama da to učinimo.

Klikom na „Kupljeni proizvodi“ videćeš detalje porudžbina, status proizvoda koje si kupila i adresu dostave.
DODAVANJE PROIZVODA
Postoji više načina kako možeš dodati proizvode koje želiš da prodaš. Najednostavniji način jeste klikom na dugme u gornjem desnom uglu. Takođe, proizvode možeš dodati odabirom kartice „Proizvodi“  u meniju sa leve strane, pomoću dugmeta „Dodajte nov“. Na ovoj stranici možeš navesti sve važne informacije o proizvodu koji prodaješ uključujući fotografiju, naziv, cenu i detaljan opis.

Odaberi naslovnu fotografiju koja će najbolje predstaviti tvoj proizvod budućim kupcima. Zatim i ostatak fotografija klikom na plusić u dnu fotografije. Ne postoji ograničenje u broju fotografija koje možeš dodati kako bi prikazala proizvod. 

Iz padajućeg menija „Kategorije“ trebalo bi da označiš kategoriju kojoj tvoj proizvod pripada radi lakšeg pronalaska od strane kupaca. Možeš odabrati više kategorija, ukoliko smatraš da tvoj proizvod pripada u više od jedne kategorije. Kada označiš kategoriju otvoriće ti se padajući meni sa potkategorijama, koje je takođe potrebno štiklirati. Molimo te da odabereš što preciznije kategorije kako bi se tvoj proizvod pojavio na željenoj stranici i time stigao do zainteresovanih kupaca.

Prevlačenjem stranice nadole, sa leve strane će se pojaviti meni sa dodatnim informacijama koje je potrebno da uneseš pre objavljivanja proizvoda: Inventar (Broj istih proizvoda koje prodaješ), Filteri, i Cena dostave.

Naglasili bismo da kupac i prodavac na BeeBoo platformi nemaju direktan kontakt pre prodaje artikla, stoga važno je da što preciznije opišeš proizvod u svom oglasu. Takođe, prati mejlove jer će te BeeBoo obavestiti kada je zainteresovani kupac poslao upit u vezi sa tvojim proizvodom. 
AŽURIRANJE INVENTARA

Ako imaš nekoliko istih prozvoda, nije potrebno pravljati posebne oglase za sve. Pri postavljanju oglasa, dovoljno je uneti količinu artikala na stanju.

FILTERI

U skladu sa kategorijama koje si označila pojaviće se odgovarajući filteri koje je potrebno označiti, kako bi proizvod bio vidljiv u pretrazi. Naš savet je da popuniš što više filtera. Obavezni filteri su: „Način slanja“  u kome biraš način putem kog želiš da pošalješ artikal (CC paket, Brza pošta, Lično preuzimanje, Po dogovoru i sl.) i „Stanje“  pomoću kog označavaš u kom je stanju proizvod (Korišćeno sa vidljivim znacima korišćenja, Novo sa etiketom, Korišćeno bez vidljivih znakova korišćenja i sl.). Savetujemo ti da popuniš i polja „Boja“, „Brend“, „Veličina“, „Uzrast“, kako bi što bolje približila kupcu tvoj proizvod.

CENA DOSTAVE
Potrebno je da naznačiš okvirnu cenu dostave, u odnosu na težinu proizvoda i cenovnik jedne ili više kuriskih službi koje si odabrala u filterima. Takođe, možeš ponuditi i besplatnu dostavu ili upisati cenu od 0 RSD ukoliko prodaješ proizvod samo uz lično preuzimanje. Budući da kupac dostavu plaća kurirskim službama pouzećem, ona će svakako zavisiti od tarife kurirske službe preko koje pošalješ proizvod.
OPIS PROIZVODA
Obzirom da na BeeBoo platformi kupac i prodavac ne mogu stupiti u direktan kontakt osim putem komentara ispod svakog proizvoda, polje „Opis proizvoda“ predstavlja jedno od najvažinijih segmenata prodaje. Unesi što je moguće detaljniji opis svog artikla kako bi što bolje kupce upoznala sa proizvodom. Napiši naziv, brend, boju, veličinu, njegovu funkciju, tvoju recenziju proizvoda, način upotrebe i sl. Ukoliko je proizvod korišćen možeš detaljnije opisati njegovo stanje, period korišćenja, oštećenja ukoliko ih ima i sl. Detaljan opis proizvoda će umnogome olakšati kupcima da pronađu upravo ono što traže i da se odluče da proizvod kupe baš u tvojoj BeeBoo prodavnici. Nakon što si unela sve potrebne podatke i moderatori su odobrili tvoj oglas, proizvod je spreman za prodaju. Želimo ti puno uspeha! Često postavljana pitanja: Kada će moj proizvod biti objavljen?Nakon što si kliknula Objavi za pregled, tvoj oglas je poslat na odobrenje. Oglasi se vrlo brzo objavljuju, najduže vreme čekanja za odobrenje oglasa je 24h. Hvala ti što prodaješ putem BeeBoo platforme! Kako mogu da obrišem svoj BeeBoo nalog ? Ukoliko želiš da obrišeš svoj nalog na BeeBoo platformi neophodno je da kontaktiraš BeeBoo podršku putem mejl adrese podrska@beeboo.rs. Molimo te da u poruci navedeš svoju mejl adresu, ime, prezime i kontakt telefon. Takođe bili bismo ti veoma zahvali ukoliko bi navela razlog brisanja naloga kako bismo imali bolji uvid u zadovoljstvo svojih korisnika. Da li postoji plaćanje pouzećem? Nažalost opcija plaćanja pouzećem trenutno nije dostupna na našoj platformi. Plaćanje možeš izvršiti pomoću kartice ili uplatom na račun. Takođe naglasili bismo da je lično preuzimanje artikla moguće. Gde šaljem potvrdu o slanju pošiljke? Potvrdu o slanju pošiljke sa brojem pomoću kog se može pratiti status iste možeš dostaviti putem Viber aplikacije na broj 063 585 885. Takođe broj pošiljke možeš dodati na dnu ekrana u prozoru Unesi napomenu ili broj pošiljke, pre ažuriranja statusa porudžbine u Pošiljka je poslata.

Nakon što ste uneli sve potrebne podatke i moderatori odobre Vaš oglas, sve je spremno. Želimo Vam puno uspeha u prodaji!