Prodaj i kupuj na BeeBoo.rs!

Jer smo tu da ti ulepšamo i olakšamo roditeljstvo

Imamo 10 razloga da se registruješ:

REGISTRUJ SE BESPLATNO

FAQ

Da li moram da imam registrovanu firmu da bih prodavao na BeeBoo platformi?

BeeBoo platforma je posrednik u trgovini između Prodavca i Kupca, bilo da je reč o pravnim ili fizičkim subjektima. Naša preporuka je da se informišete kod nadležnih institucija kako biste utvrdili da li imate obavezu da se registrujete u Agenciji za privredne registre. 

Da li na BeeBoo platformi može prodavati bilo ko ili se prodavci selektuju?

Svoje proizvode na BeeBoo platformi može ponuditi svako, ukoliko je reč o proizvodima namenjenim trudnoći, roditeljstvu, bebama i deci do 7 godina. Doduše, ponuda svakog prodavca podleže detaljnoj proveri i proizvodi koji ne ispunjavaju uslove prodaje na BeeBoo platformi neće biti odobreni. 

Želim da svoje proizvode plasiram na Platformu ali ne znam kako da ih dobro prezentujem?

Savetujemo vam da pročitate odeljak na BeeBoo platformi pod nazivom ’Uputstvo za prodavce’ posvećen upravo ovoj problematici. Takođe, pratite BeeBoo Community stranicu, na kojoj je često tema upravo savetovanje prodavaca. Ne ustručavajte da kontaktirate redakciju i pošaljete fotografije svojih proizvoda kako bismo Vas posavetovali na šta treba da obratite pažnju. 

Kakve proizvode mogu da prodajem na BeeBoo platformi?

Možete prodati većinu proizvoda koji su namenjeni bebama, deci do 7 godina, trudnicama i roditeljstvu, bilo da ste Vi autor proizvoda, zastupnik ili je proizvod ili je u pitanju Vaš proizvod koji Vam jednostavno nije potreban.

Da li će se moji proizvodi izgubiti u ponudi ostalih autora na BeeBoo platformi?

Ne, ukoliko su dobri (dobra ideja, tehnička realizacija, kvalitetne fotografije). Čak ukoliko ne budu vidljivi na prvoj strani, uz pomoć pametne pretrage i detaljno osmišljenih filtera za pretragu, Vaš proizvod će se pojaviti onome ko ga traži. Redakcija BeeBoo platforme kao i cela zajednica stalno traže dobre ponude kvalitetnih proizvoda. Ceo tim učestvovaće u odabiru onih najboljih (čak i iz redova najnovijih prodavaca), čiji će proizvodi imati priliku da krase početnu stranicu BeeBoo platforme i naše profile na društvenim mrežama. Dobar brend ima šansu da bude objavljen na početnoj stranici već nakon par dana.

Ne živim u Srbiji, da li mogu da prodajem na BeeBoo platformi?

BeeBoo je zasad prilagođen srpskom tržištu kada je reč o Prodavcima, a većina kupaca su državljani Republike Srbije. Sva komunikacija na BeeBoo platformi odvija se na srpskom jeziku, a transakcije se realizuju u dinarima. Kako budemo zajedno rasli, radićemo na tome da BeeBoo platformu plasiramo i u zemlje regiona.

Da li je registracija obavezna za kupovinu?

Nije obavezna, ali registrovani korisnici imaju pristup dodatnim pogodnostima i loyalty programu.

Zašto moram da ostavim broj telefona i e-mail adresu?

Neophodno je navesti broj telefona i e-mail adresu, kako bismo mogli da vas kontaktiramo u vezi sa porudžbinom.

Kako da kupim proizvod?

Nakon što ste odabrali jedan ili više proizvoda koje želite da kupite, kliknite na dugme ’dodaj u korpu’. 

U gornjem desnom uglu se nalazi ikonica korpe, klikom na tu ikonicu otvara se stranica na kojoj se nalazi pregled korpe sa informacijama o proizvodima, ukupnoj ceni i dostavi. 

Ukoliko su sve prikazane informacije odgovarajuće, kliknite na dugme ’Nastavi sa plaćanjem’. Na sledećoj stranici je neophodno da unesete podatke o kupcu i da odaberete način plaćanja. 

U slučaju da odaberete plaćanje preko računa, otvoriće se prozor sa linkom ka primeru popunjene uplatnice, u tom slučaju je potrebno da u roku od 72 časa izvršite uplatu.

Drugi način je plaćanje karticama, koji ako odaberete automatski ćete biti prebačeni na stranicu Pružaoca usluge Internet plaćanja. 

Koji su načini plaćanja?

U trenutnoj fazi razvoja BeeBoo-a moguće je kupiti proizvode uplatom na račun i platnim karticama.

Koji načini dostave postoje?

Dostava se vrši preko kurirskih službi ili ličnim preuzimanjem. Način dostave i odabir kurirskih službi zavise od prodavca. Ukoliko je prodavac ponudio više mogućnosti za dostavu, kupac se u dogovoru sa prodavcem odlučuje za njemu optimalni. 

Kako da pratim gde se nalazi moja porudžbina?

Kada porudžbina bude poslata, dobićete obaveštenje sa brojem porudžbine i ostalim detaljima preko kojih ćete moći da pratite porudžbinu na Internet stranici kurirske službe.

Kako funkcioniše proces reklamacije?

U slučaju da želite da izjavite reklamaciju u vezi bilo kog proizvoda kupljenog na BeeBoo platformi, to možete učiniti popunjavanjem i slanjem prodavcu obrasca koji će vam biti poslat u sklopu mejla kojim se potvrđuje kupovina. Dodatne informacije o procesu reklamacije možete pročitati na odelju sajta ’Reklamacije i povrati’. 

Kako funkcioniše povrat robe?

U slučaju da želite da odustanete od kupovine i vratite proizvod, isto možete u činiti najkasnije 14 dana od trenutka kada je proizvod isporučen, pod uslovom da nije korišćen. U tom slučaju, možete se obratiti prodavcu direktno preko platforme ili se možete obratiti nama kako bismo vas mi spojili sa prodavcem. Za više detalja o procesu povrata robe idite na odeljak sajta ’Reklamacije i povrati’

Šta je BeeBoo Community?

BeeBoo Community je mesto na platformi na kome se možete edukovati i informisati, steći poznanstva i razmeniti iskustva na teme trudnoće i roditeljstva. 

Šta je BeeBoo box?

BeeBoo box je loyalty program koji funkcioniše tako što potrošači sakupljajući bodove stiču pravo na BeeBoo box. BeeBoo box je pažljivo osmišljena kutija, koja je prilagođena polu i uzrastu deteta i u kojoj se nalaze različiti proizvodi, edukativni materijali i uzorci proizvoda.

Kako da zatvorim radnju na BeeBoo platformi? 

Ukoliko želite da zatvorite radnju na BeeBoo platformi, na stranici korisničkog naloga postoji mogućnost brisanja radnje, kada se opredelite za brisanje radnje, svi proizvodi iz ponude radnje će automatski biti obrisani.