Prodaj i kupuj na BeeBoo.rs!

Jer smo tu da ti ulepšamo i olakšamo roditeljstvo

Imamo 10 razloga da se registruješ:

REGISTRUJ SE BESPLATNO

Uputstvo za prodavce

  1. Rokovi za realizaciju
Za prihvatanje porudžbine na BeeBoo platformi: 1 dan (24 sata) od trenutka rezervacije. Za uplatu novca (ukoliko se uplaćuje putem naloga za uplatu): 2 dana (48 sati) od trenutka potvrde porudžbine, vikend se ne računa. Za slanje proizvoda: 48 sati od kada je prodavac dobio informacije za slanje proizvoda na mejl, vikend se ne računa.   Rokovi se mogu produžiti uz obostran dogovor.  
  1. Troškovi transporta
Snosi ih kupac, osim ako nije drugačije naznačeno ili dogovoreno. Trošak poštarine plaća se kuriru pouzećem, sem ukoliko se drugačije ne dogovore kupac i prodavac. Ne plaćaju se za lično preuzimanje. Troškovi pakovanja moraju biti realni i ukoliko postoje prodavac je u obavezi da to naglasi i precizira u ponudi. Prodavac šalje predmet na adresu koju dobije od BeeBoo platforme, osim ukoliko kupac prilikom kupovine ne navede drugu adresu za slanje.  
  1. Troškovi provizije 
Proviziju za prodat predmet plaća prodavac.  Provizija za prodate artikle za fizička lica iznosi 15%.  Provizija za pravna lica zavisi od sklopljenog ugovora između prodavca i BeeBoo platforme.   
  1. Rešavanje nesporazuma sa članom
Ako Kupac nije ispunio neku obavezu ili je prekršio pravila, možete ga kontaktirati putem poruka radi dogovora. Ukoliko na taj način ne uspete da rešite nesporazum, pošaljite poruku korisničkoj podršci BeeBoo platforme preko formulara na Kontakt strani. Potrudićemo se da pomognemo da se dođe do najboljeg rešenja.   BeeBoo tim može razmatrati nesporazume i pomagati u rešavanju u sledećim slučajevima: – ispoštovani su rokovi i izabrane opcije plaćanja, – kupac je izvršio uplatu na podatke koje je BeeBoo dostavio, – kupac reklamira predmet prodavcu u roku od 15 dana od potvrde kupovine,  – član je uložio žalbu BeeBoo timu u roku od 15 dana od dobijanja prijema porudžbine. U svakom trenutku za pomoć i savet se možete obratiti policiji i drugim nadležnim organima u skladu sa Zakonima Republike Srbije.  
  1. Podaci na BeeBoo platformi
Svi uneti podaci treba da budu tačni.  Ažurirajte ih u delu Moj nalog >> Moji podaci.  
  1. Otkaz članstva
Možete otkazati članstvo u bilo koje vreme, bez obrazloženja. Ukoliko želite da zatvorite radnju na BeeBoo platformi, na stranici korisničkog naloga postoji mogućnost brisanja radnje, kada se opredelite za brisanje radnje, svi proizvodi iz ponude radnje će automatski biti obrisani.  Momentom prestanka članstva bez obzira na razlog ili vrstu prestanka, odmah prestaju sva prava i dospevaju sve neizmirene obaveze člana.  
  1. Rizici
Kako bi se rizici sveli na minimum:  Sva plaćanja i slanja obavljajte u skladu sa opcijama koje su navedene na ponudi,  Plaćanje vršite isključivo na podatke koje dobijete od BeeBoo platforme,   BeeBoo timu se putem Kontakt strane možete obratiti za sva pitanja i pomoć.   
  1. Preporuke za fotografisanje proizvoda 
U prodaji putem interneta velika je važnost visoko kvalitetnih i jedinstvenih fotografija proizvoda. Ma koliko proizvod bio lep, kvalitetan, poseban ili unikatan, bez vrhunske fotografije taj proizvod neće biti primamljiv potencijalnim kupcima. Takođe, redakcija BeeBoo platforme bira najkvalitetnije fotografije i objavljuje ih na glavnoj stranici BeeBoo platforme, čime možete dobiti besplatan reklamni prostor. Profesionalni fotoaparat nije neophodan kako biste postigli profesionalni izgled fotografija – vaš mobilni telefon je sasvim dovoljan. Za početak razmislite šta vam je potrebno od materijala za pozadinu, za pripremanje postavke, koje vrste fotografija proizvoda će najbolje prikazati vaš proizvod, koje boje i kakvo osvetljenje će najbolje prezentovati vašu prodavnicu ili brend. Oprema koja vam je neophodna za fotografisanje jeste: fotoaparat ili pametni telefon, sto ili tvrda podloga na kojoj ćete slikati, prirodno ili veštačko osvetljenje (svetla, kutija za osvetljenje), pozadina i stativ (ili čvrsta površina poput gomile knjiga, kako bi se fiksirala kamera). Od ostale opreme koja Vam može olakšati fotografisanje izdvajamo: daljinski okidač, reflektore, rekvizite, štipaljke za kačenje pozadine i objektive fotoaparata uključujući makro objektiv za male predmete ili sitne detalje. Postoji nekoliko različitih pristupa kako možete prikazati proizvode iz Vaše BeeBoo prodavnici, a to su: Za jasnu i dobru fotografiju najvažnija stvar je adekvatno osvetljenje vaših proizvoda. Potrudite se da uz pravo osvetljenje istaknete njihove najbolje karakteristike i one sitne detalje koje će motivisati kupca da se odluči za kupovinu. Proizvod možete fotografisati na otvorenom ili zatvorenom prostoru. Kada fotografišete u zatvorenom fotografišite predmet u blizini prozora sa puno sunčeve svetlosti. Možete koristiti i reflektor da biste dodatno osvetlili vaše proizvode. Takođe, potrebno je izbegavati upotrebu blica. Kada fotografišete napolju trudite se da fotografišete oblačnim danima i izbegavajte direktno sunčevo svetlo, jer ono može da ispere boje i stvori oštre senke na fotografiji. Postoji više koraka koji će vam pomoći u cilju dobijanja što kvalitetnijih fotografija Vaših proizvoda. Prvenstveno je potrebno da napravite plan, gde ćete se odlučiti za stil i motiv vaše BeeBoo prodavnice i fotografija koje će je prezentovati, a u tome vam može pomoći istraživanje sličnih fotografija i brendova. Isplanirajte šta i kako ćete da slikate i napravite spisak opreme koja vam je potrebna, ne morate kupiti sve što vam nedostaje, već određene elemente opreme možete pozajmite. Napravite spisak predmeta potrebnih za slikanje i svega što želite da se nalazi na fotografijama, a nakon toga namestite postavku za fotografisanje. Napravite vremenski raspored za slikanje u skladu sa željenim osvetljenjem i kontekstom, a zatim testirajte osvetljenje. Nakon fotografisanja proverite slike svih proizvoda i uverite se da nema grešaka. Sledeći i možda najvažniji korak je uređivanje fotografija, o čemu više možete pročitati u idućem pitanju. Nakon što ste export-ovali upload-ovali fotografije na BeeBoo platformu, ne zaboravite da ih pregledajte u svojoj BeeBoo prodavnici, kao i da ukoliko je potrebno izvršite određene korekcije.
  1. Uređivanje fotografija
Postoje razni načini da uredite fotografije vaših proizvoda i učinite da dobiju poželjan izgled i stvore dobar utisak kod kupaca. Fotografije proizvoda imaju kao glavni cilj da prodaju proizvod kupcima.  Kao osnovno pravilo BeeBoo platforme napominjemo da fotografije moraju odgovarati stvarnom stanju proizvoda. To znači da ste u obavezi da jasno fotografišete svaki eventualni nedostatak ili oštećenje proizvoda, kako ne biste dovodili kupca u zabludu, a posledično i kako ne biste pravili dodatnu komplikaciju oko povrata proizvoda. Neki od najvažnijih koraka kada je reč o obradi fotografije su: Najvažnije je da se potrudite da kod fotografisanja stavite fokus na predmet koji treba da bude jasno prikazan. Većina pametnih telefona nudi opciju fokusiranja, a dovoljno je samo da dodirnete ekran na određenom mestu i automatski će doći do izoštravanja i regulisanja svetla na fotografiji. Postoji veliki broj besplatnih softvera i aplikacija za uređivanje slika koje će vam pomoći da dobijete vrhunske fotografije Vaših proizvoda, bilo da je reč o novim ili korišćenim stvarima. Najbolji ali i najnapredniji programi koje možete koristiti kako na računaru tako i na mobilnom telefonu su Adobe Photoshop i Lightroom. Navedeni programi su omiljeni kod profesionalnih fotografa, te ako tražite nešto jednostavnije, preporučujemo vam da isprobate mobilne verzije Lightroom-a i Photoshop Express-a, koje će vam biti sasvim dovoljne za potrebe uređivanje fotografija proizvoda. Ukoliko se ipak odučite za njih, možete pronaći veliki broj tutorijala na YouTube-u i upoznati se sa opcijama koje su vam potrebne. Od jednostavnijih aplikacija za korišćenje, sa kojima možete ostvariti sjajne rezultate, predlažemo Vam da isprobate VSCO i Snapseed. VSCO aplikacija je dostupna za iOS i na Android telefone, većina opcija je besplatna i aplikacija nudi veliki broj filtera. Na VSCO-u možete podešavati jačinu svetla, kontrast, saturaciju, veličinu, oštrinu, senke i mnoge druge osnovne karakteristike fotografije. Snapseed je takođe dostupan na oba operativna sistema na mobilnim telefonima i važi za aplikaciju koja je prilično laka za korišćenje. Ova aplikacija nudi veliki broj opcija za dorađivanje – alati za selektovanje i različite četke (brush) daju potpunu kontrolu nad slikama, a moguće je izolovati određeni predmet ili osobu na slici i retuširati samo nju. Moguće je i kombinovanje dve navedene besplatne aplikacije – prvo u Snapseed-u možete editovati ekspoziciju, kontrast, senke, oštrinu, itd. a na VSCO-u možete primeniti neki od filtera tako da stilizujte fotografije kako bi odgovarali estetici vašeg brenda. Još jedna opcija za obradu fotografija je uz pomoć besplatnih online servisa poput Pixlr ili Canva Photo Editor. Na ovaj način ne morate opterećivati memoriju na Vašem telefonu ili računaru. Uz standardne funkcije u procesu editovanja, ove online alatke pružaju i mogućnost pravljenja kolaža, kao i opcije dizajniranja različitih vrsta vizuala.
  1. SEO optimizacija
Veoma veliki procenat ljudi koji pretragu vrši pomoću pretraživača pregleda samo prvu ili (retko kad) drugu stranu rezultata pretrage. S tim u vezi Vaš uspeh prodaje na BeeBoo platforme dosta zavisi od veštine SEO optimizacije, što znači da prodavci mogu znatno da povećaju uspešnost svog poslovanja tako što će posvetiti vreme i pažnju pravilnom uređivanju i ažuriranju stranica svoje BeeBoo prodavnice i svojih oglasa, odnosno njihovoj optimizaciji, kako bi se ista što bolje rangirala u internet pretragama. Svu optimizaciju i podešavanja vršite na BeeBoo platformi preko svog naloga u Shop manageru – ukoliko ste, naravno, registrovani kao prodavac. Optimizacijom stranica Vaše prodavnice i proizvoda povećavate svoje šanse da vaš brend ili proizvod bude pronađen od strane kupaca – kako na internet pretraživačima, tako i u pretrazi na samoj BeeBoo platformi. Drugim rečima, cilj je da prodavac optimizacijom svoje BeeBoo prodavnice i svakog oglasa Google-u pruži najbolji mogući, bogat sadržaj, iz kojeg će pretraživač crpiti i na osnovu kog će sadržaj vezan za baš vašu prodavnicu prikazati kao najrelevantniji u rezultatima pretrage za unetu frazu ili ključne reči od strane kupca. Optimizacija je zapravo skup radnji i aktivnosti koje se izvršavaju na stranicama BeeBoo platfome, a odnosi se na sav tekstualni i vizuelni sadržaj vezan za vaše izlaganje na platformi, ali i sve druge aspekte same platforme. Optimizacijom vaše prodavnice pomoću ključnih reči, možete uticati na to da se nađete na prvom mestu ili barem prvoj strani, ukoliko je konkurencija velika u rezultatima pretrage, što se smatra za optimalni cilj i najveći uspeh. Važno je da ključne reči budu relevantne i specifične za Vaš biznis i vrstu pretrage u kojoj želite da se pojavite. Ključna reč treba da se koristi u naslovu stranice (naziv BeeBoo prodavnice i proizvoda), tekstu (opisu prodavnice i proizvoda), kao i u meta podacima. Pored ključnih reči, ostali aspekti koji utiču na SEO optimizaciju jesu: gustina ključnih reči, analiza i upotreba ključnih reči i ključnih fraza, struktura, nazivi odnosno imena (proizvoda), opisi, jačina linkova koji upućuju ka sajtu ili pak konkretnim stranicama proizvoda. Tu se, između ostalog, ubraja i implementacija odgovarajućih, kvalitetnih ključnih reči u tekstualnim sadržajima sajta, linkovanje ka sajtu sa različitih drugih izvora, kao i stvaranje kvalitetnog sadržaja usmerenog isključivo ka posetiocima sajta. Uvek je poenta da sadržaj koji stvaramo bude čitan, viđen, deljen ili komentarisan. Možete linkovati svoje lične profile na društvenim mrežama, intervjue ili priloge za online novine, u koje možete ubacite link ka vašoj BeeBoo prodavnici, a možete i napisati članak o svom brendu ili svojim proizvodima koje će BeeBoo tim rado objaviti u okviru BeeBoo Community-a. Pored teksta možete optimizovati i Vaše fotografije proizvoda. SEO optimizacija fotografija počinje sa nazivom fajla. Ukoliko želite da pomognete Google-u da prepozna šta se nalazi na slici, stavite vašu ključnu frazu na početak imena fajla. Kako bi se vaša prodavnica brže otvarala i učitava, vodite računa i o veličini fajlova koje upload-ujete. Preporučljivo je da fajl ne bude veći od 2 MB. Vaš doprinos kroz adekvatni tekstualni i vizualni sadržaj u Vašoj BeeBoo prodavnici i oglasima je ključan. Biti u vrhu pretrage ne donosi samo veliki broj poseta, već stvara i poverenje kod potencijalnih kupaca. BeeBoo tim ne uređuje i ne optimizuje pojedine stranice prodavaca – njihovih prodavnica i oglasa. Zbog toga je bitno da se i prodavci upoznaju sa veštinom SEO optimizacije i njenim osnovnim principima.