Početna » Blog » Kako da poboljšate prodaju na Beeboo platformi?
Kako da poboljšate prodaju na Beeboo platformi?
17-08-2022
Bilo da imate svoju prodavnicu ili da samo želite da prodate stare dečije stvari, Beeboo platforma je pravo mesto za Vas. Ukoliko biste želeli da proizvode za decu i trudnice koje imate oglasite na internetu, preko naše platforme sigurno ćete pronaći zainteresovane kupce. Ipak, dok je lako napraviti profil i ulistati proizvode na prodaju, ostvariti prodaju nije uvek lak zadatak. Kako bismo Vam pomogli da budete što uspešniji u prodaji svojih proizvoda, sastavili smo kratak vodič koji će Vam koristiti:
Tačno i detaljno opišite proizvod
Dobar opis proizvoda olakšaće kupcima da pronađu upravo ono što traže, ali će i Vama olakšati prodaju i komunikaciju sa njima. Kada ulistavate proizvod, dajte sve od sebe da do detalja opišete kakav je, u kakvom je stanju, koje su mu dimenzije, koje je boje, itd. Na taj način, kupci neće imati potrebu da Vam šalju dodatna pitanja ili pak kupe sličan (ili identičan) proizvod od Vašeg konkurenta samo zato što Vaš opis nije bio dovoljno detaljan. Gledajte da prilikom sastavljanja opisa proizvoda budete afirmativni, praktični, detaljni, ali pre svega iskreni. Možete dati oduška i svojoj kreativnosti, pa proizvod predstaviti na šaljiv ili romantičan način.
Dobra fotografija je pola posla
Za razliku od fizičke prodaje gde kupci mogu da vide, dodirnu, i isprobaju proizvod koji ih interesuje, prilikom internet prodaje fotografija igra presudnu ulogu. Ne morate angažovati profesionalca kako biste dobili dobre i lepe fotografije. Jednostavna pozadina, dobro svetlo, fotografija na kojoj se vide detalji proizvoda, ali i fotografija gde se vidi kako se taj proizvod koristi neke su od ideja koje možete da implementirate. Na Beeboo platformi, članovi redakcije biraju najkvalitetnije fotografije koje zatim budu objavljene na naslovnoj strani, što je jedan vid besplatne reklame koji Vam može biti od koristi.
Iskoristite pogodnosti plaćenih reklama
Na BeeBoo platformi mogu se naći ne samo proizvodi namenjeni bebama, deci, trudnicama i roditeljima, već i edukativni tekstovi i saveti koji mogu da pomognu budućim i novopečenim roditeljima. Platformu svakodnevno posećuje veliki broj muškaraca i žena uzrasta od 20 do 50 godina, i ako želite da oni saznaju za Vašu prodavnicu i proizvode, preporučujemo da iskoristite prednosti plaćenih reklama koje nudimo. Možete da postavite reklamu na naslovnu stranu platforme, u različite kategorije proizvoda, možete da se reklamirate putem tekstova na blogu ili da se promovišete na društvenim mrežama. Veća vidljivost zasigurno će doprineti boljoj prodaji, a reklame na internetu mnogo su efektnije od letaka ili postera.
Budite aktivni i ažurni
Najuspešniji internet prodavci znaju da se iza uspeha kriju veliki trud i rad. Kako biste bili vidljivi na internetskom nebu, važno je da budete prisutni. Delite oglase iz svoje internet prodavnice na svojim društvenim mrežama i na taj način im povećajte vidljivost. Isto tako, vodite računa da podaci koji navodite uvek budu tačni. Detaljni i tačni opisi proizvoda, tačan broj artikala koji imate na stanju, što bolje fotografije, napomene da li se neki artikal može nabaviti (i u kom roku) ukoliko ga trenutno nema na stanju – samo su neki od načina na koji ćete steći poverenje kupaca i uspostaviti kredibilitet svoje internet prodavnice.
Neka Vaši proizvodi budu SEO podobni
Prodaja proizvoda namenjenih deci i roditeljima čini jednu veoma popularnu SEO nišu što možete da iskoristite kako biste svoje ulistane artikle istakli i približili potencijalnim kupcima. Ako pravilno optimizujete svoju prodavnicu i proizvode, bićete visoko rangirani u internet pretrazi i pretrazi na platformi, a bićete i vidljiviji od konkurencije. Iskoristite shop manager prednosti koje registrovani prodavci imaju kako biste dodali ključne reči u opis i naziv proizvoda, naziv Vaše prodavnice, kao i u meta podatke. Ipak, ovo ne znači da treba da nabacate gomilu ključnih reči koje nemaju veze sa Vašim proizvodima – bolje rezultate ćete imati ako pažljivo i sporadično ubacite ključne reči i gledate da one uvek budu na logičan i prirodan način povezane sa onim što prodajete.
Lepo upakujte proizvod
Ako nam je pri kupovini nekog proizvoda teško da se odlučimo koji od dva da odaberemo, u najvećem broju slučajeva odabraćemo onaj čija nam se ambalaža dopada. Naravno da je jako važno da je proizvod koji prodajete kvalitetan i u dobrom stanju, ali priča se tu ne završava. Način na koji je proizvod upakovan takođe je bitan, jer će Vas lepo pakovanje izdvojiti od ostalih prodavaca. Bez obzira na to koje proizvode tačno prodajete, vodite računa da budu zaštićeni prilikom transporta, ali i da se pakovanje dopadne onom ko paket bude preuzeo. Kvalitetna kutija, papir sa diskretnim uzorkom, stikeri sa Vašim kontakt podacima, pa čak i kratka personalizovana poruka, detalji su koji će sigurno privući pažnju kupaca.
Interakcija sa kupcima je jako važna – ukoliko postoji kao opcija?
Podjednako je važan način na koji pristupate proizvodu kao i kupcima koji Vas kontaktiraju porukom ili pozivom. Prilikom komunikacije sa zainteresovanim kupcima budite profesionalni, ali gledajte da zadržite vedrinu i ljubaznost u ophođenju. Svaka prepiska i razgovor odraz su Vaše prodavnice a odraziće se i na prodaju. Iz toga razloga, gledajte da sva komunikacija bude prijatna, čak i u slučaju kada kupca morate da odbijete ili kada je odgovor na njihovo pitanje odričan. Prijatna interakcija sa prodavcem ostaće kupcu u lepom sećanju, pa ako i niste odmah ostvarili prodaju, velika je verovatnoća da će takav kupac u budućnosti kupiti nešto iz Vaše prodavnice ili Vas preporučiti svojim poznanicima i prijateljima.
Koristimo kolačiće na našoj veb stranici da bismo vam pružili najrelevantnije iskustvo tako što ćemo zapamtiti vaše željene postavke i ponovljene posete. Klikom na „Prihvatam sve“, pristajete na upotrebu SVIH kolačića. Međutim, možete da posetite „Podešavanja kolačića“ da biste dali kontrolisanu saglasnost.
Ovaj websajt koristi kolačiće da poboljša vaše iskustvo dok se krećete kroz websajt. Od toga, kolačići koji su kategorisani kao neophodni se čuvaju u vašem pretraživaču jer su neophodni za rad osnovnih funkcionalnosti veb stranice. Takođe koristimo kolačiće treće strane koji nam pomažu da analiziramo i razumemo kako koristite ovu veb lokaciju. Ovi kolačići će biti sačuvani u vašem pretraživaču samo uz vašu saglasnost. Takođe imate opciju da isključite ove kolačiće. Ali odustajanje od nekih od ovih kolačića može uticati na vaše iskustvo pregledanja.
Neophodni kolačići su apsolutno neophodni za pravilno funkcionisanje veb stranice. Ovi kolačići anonimno obezbeđuju osnovne funkcionalnosti i bezbednosne karakteristike veb stranice.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 meseci
Ovaj kolačić postavlja dodatak GDPR Cookie Consent. Kolačić se koristi za čuvanje saglasnosti korisnika za kolačiće u kategoriji „Analitika“.
cookielawinfo-checkbox-functional
11 meseci
Kolačić je postavljen na osnovu saglasnosti za kolačiće GDPR-a da evidentira saglasnost korisnika za kolačiće u kategoriji „Funkcionalni“.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 meseci
Ovaj kolačić postavlja dodatak GDPR Cookie Consent. Kolačići se koriste za čuvanje saglasnosti korisnika za kolačiće u kategoriji „Neophodno“.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 meseci
Ovaj kolačić postavlja dodatak GDPR Cookie Consent. Kolačić se koristi za čuvanje saglasnosti korisnika za kolačiće u kategoriji „Performanse“.
viewed_cookie_policy
11 meseci
Kolačić postavlja dodatak GDPR Cookie Consent i koristi se za čuvanje da li je korisnik pristao na upotrebu kolačića ili ne. Ne čuva nikakve lične podatke.
Funkcionalni kolačići pomažu u obavljanju određenih funkcija kao što je deljenje sadržaja web sajta na platformama društvenih medija, prikupljanje povratnih informacija i druge funkcije trećih strana.
Kolačići učinka se koriste za razumevanje i analizu ključnih indeksa učinka veb stranice koji pomažu u pružanju boljeg korisničkog iskustva za posetioce.
Analitički kolačići se koriste za razumevanje načina na koji posetioci komuniciraju sa veb lokacijom. Ovi kolačići pomažu u pružanju informacija o metrikama broju posetilaca, stopi posete samo jedne stranice, izvoru saobraćaja itd.
Kolačići za oglašavanje se koriste da bi posetiocima pružili relevantne oglase i marketinške kampanje. Ovi kolačići prate posetioce na web sajtu i prikupljaju informacije za pružanje prilagođenih oglasa.